Cuketa zapečená s česnekem a bazalkou

13. srpna 2012

Přídávám recept, který nám zaslala paní Dana, a cituji její doprovodný text:
"Tuhle dobrotu u nás včera dělala švagrová a musím říct, že lépe upravenou cuketu jsem ještě nejedla. Dokonce i můj muž, který cuketu rozhodně nemusí, prohlásil, že by to nemusel jíst denně, ale že je to dobrý :-)"
Za recept moc děkujeme.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Recept
cuketa, česnek, olivový olej, bazalka (čerstvá nebo sušená), sojová omáčka, sůl, pepř, tvrdý sýr

Do misky dáme olej, bazalku, sojovou omáčku, sůl, pepř a česnek nakrájený na kousky. Vše smícháme a vzniklou směs rozetřeme na plech. Navrch poklademe cuketu nakrájenou na plátky. Zapékáme 10-15 minut na 200 st. C, posypeme nahrubo nastrouhaným sýrem a ještě chvíli necháme zapéct.

Dobrou chuť!

4 komentářů:

Lenka 16. srpna 2012 v 8:29  

Nesu pochvalu za tento recept! Včera jsem takto upravenou cuketu udělala k večeři a bylo to výborné. Použila jsem Shoyu, má trochu jinou chuť, tak jsem přidala malou lžičku cukru. Navrch strouhanou Goudu s nějakou českou verzí parmazánu a nemělo to chybu!

Dana 16. srpna 2012 v 13:51  

Já ještě přidám jednu poznámku. Dnes jsem si zapékala cuketu k obědu. Půlku cuket jsem posypala eidamem a půlku nivou. S eidamem to bylo mnohem lepší, takže doporučuji opravdu nějaký tvrdý sýr typu eidam nebo gouda. A nešetřit bazalkou :-)

Lenka 16. srpna 2012 v 16:04  

Ta niva je asi moc výrazná, ne? Mě ještě napadlo, že by takto šel určitě upravit i patison nebo třeba krátce povařené brambory. Ale vzhledem k množství cuket v bedýnce bude lepší jen uvedená verze :-)

Anonymní,  3. srpna 2015 v 11:27  

Tak tohle bylo hooodně dobrý! Určitě budu opakovat a s velkou chutí :-) Díky za jednoduchý a vynikající recept.

Okomentovat

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP